Planowane jest wprowadzenie produktów w drugiej połowie bieżącego roku, jednakże pełne dostępność pączków Krispy Kreme we wszystkich restauracjach w USA może zająć nawet dwa i pół roku. Podczas trwania umowy McDonald's będzie jedynym partnerem szybkiej obsługi marki Krispy Kreme w USA.
Współpraca z McDonald's to ważna możliwość dla Krispy Kreme, aby poszerzyć swoje zasięgi. Obecnie dostarcza swoje pączki do 6800 różnych punktów sprzedaży (stan na 31 grudnia), podczas gdy McDonald's ma około 13 500 restauracji w USA i planuje otworzyć kolejne 900 nowych lokalizacji na terenie kraju do 2027 roku.
Krispy Kreme również zwiększa swoje moce produkcyjne, aby dostarczyć świeże pączki do około 7000 restauracji McDonald's, do których obecnie nie ma dostępu.
Mimo że McDonald's jest głównym motywem szybkiego rozszerzenia dystrybucji, Charlesworth zaznaczył, że Krispy Kreme również wykorzysta tę szansę, aby pojawić się w sklepach spożywczych i sklepach convenience, które preferują lokalnych dostawców.
Dla McDonald's współpraca również ma być bardzo opłacalna. Firma liczy tutaj na dodatkowy zysk, i łatwo wyobrazić sobie sytuację, kiedy pracownicy restauracji zaczną pytać nie tylko o to, czy chcemy do zamówienia doliczyć frytki, ale też pączka.
Około półtora roku temu zaczęła się współpraca między tymi dwiema sieciami, gdy McDonald's rozpoczął test sprzedaży pączków Krispy Kreme w dziewięciu restauracjach. Po kilku miesiącach test został rozszerzony na około 160 restauracji w Louisville i Lexington w stanie Kentucky. Miesiące później pilotaż rozszerzył się do około 160 restauracji w Louisville i Lexington w stanie Kentucky.