Po dwóch tygodniach działania nowego systemu, w gorzowskiej lecznicy zrobiono analizę. Na połączenie z rejestracją pacjenci czekali najdłużej nieco ponad minutę, a najkrócej tylko 20 sekund. Jest to możliwe dzięki temu, że dzwoniący, którego numer jest w szpitalnej bazie, jest wstępnie zidentyfikowany. Jego dane pojawiają się na ekranie monitora.
Jak piszą mieszkańcy na szpitalnym fanpage`u - mogą się szybko dodzwonić i są profesjonalnie obsługiwani.
![gorzów szpital call 2](https://cdn.galleries.smcloud.net/t/galleries/gf-kMJ7-VJKT-bZLR_gorzow-szpital-call-2-664x442-nocrop.jpg)
i
Call centre, to numer 95 782 77 77, działa w dni powszednie od godz. 7 do 14.30.
Mieszkańcy mogą nadal korzystać z drogi internetowej- przez stronę i platformę eRejestracja, a także wysyłać maile na adres rejestracja@szpital.gorzow.pl .