McDonald's, po 50 latach stosowania swoich klasycznych przepisów na hamburgery i cheeseburgery, planuje wprowadzić zmiany w ich recepturach - donosi rtl.de. Dotychczas klienci byli pewni, czego mogą się spodziewać, odwiedzając restaurację tej sieci fast food.
Polecany artykuł:
- Chcemy przeanalizować nasze klasyczne dania. Wprowadzenie wielu drobnych zmian ma na celu doskonalenie smaku - powiedziała rzeczniczka grupy w wywiadzie dla dziennika Bild. W tym tygodniu sieć planuje zaprezentować nowe burgery w Kolonii.
"Bild" przeprowadził przypadkowe kontrole w różnych miastach, które ujawniły, że średnica cheeseburgera zmniejszyła się o prawie centymetr. W przyszłości fast food planuje również piec mniejsze bułeczki, ale o większej grubości. Jednak wkładki mięsne nie powinny tracić na swoim rozmiarze.
Według rzeczniczki McDonald's, decyzja dotycząca zmiany cen leży w gestii poszczególnych oddziałów, ponieważ sieć fast food działa w systemie franczyzowym. To oznacza, że ceny mogą się różnić. Niemniej jednak firma udostępnia "niewiążące rekomendacje cenowe", które są regularnie przeglądane i dostosowywane w razie potrzeby.
Obecnie, według informacji z fastfoodpreise-info.de, cheeseburger kosztuje 1,99 euro w większości oddziałów. Hamburger jest wyceniany na 1,69 euro, natomiast burger z kurczaka to koszt 1,99 euro.