- Stal Gorzów to uznana marka sportowa i marketingowa na rynku. Raport potwierdza jednoznacznie, że Stal Gorzów gwarantuje świetną promocję swoim partnerom i miastu Gorzów na arenie krajowej i nie tylko - zaznacza prezes ebut.pl Stali, Waldemar Sadowski.
Ile pieniędzy wygenerowała Stal Gorzów 2022 roku?
Raport Pentagon Research wyraźnie pokazuje korzyści, jakie miasto Gorzów osiągnęło dzięki promocji przez klub Stal Gorzów. Największy udział w wartości klubu miał wizerunek nazwy "Stal Gorzów" (włączając Gorzów Wielkopolski). Razem, dzięki działalności Stali Gorzów, klub i miasto zyskały ponad 17 mln złotych ze względu na publikacje nazwy w formie tekstu i logotypów.
W roku 2022, o Stali Gorzów napisano i opublikowano w skuteczny sposób (prezentując nazwy lub logotypy marek) w ponad 500 różnych mediach.
Wartość Stali Gorzów w 2022 roku. Te kwoty robią wrażenie!
Średnia wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów wynosi ponad 4 mln złotych, natomiast klubowe media społecznościowe wygenerowały wartość w wysokości 7,8 mln złotych. Skumulowana widownia telewizyjna wyniosła 58,6 mln widzów.
Na końcu warto dodać, że mecze Stali Gorzów w sezonie 2022 były jednymi z najpopularniejszych do oglądania w telewizji spośród wszystkich meczów PGE Ekstraligi.