Gorzów: marka

i

Autor: SG Logo "Gorzów Przystań" towarzyszyło nam od 2010 roku.

Miasto rezygnuje z marki '”Gorzów Przystań”

2020-11-26 14:16

Koniec z żartami Gorzów – przestań. Miasto oficjalnie zrezygnowało z wdrażania strategii marki „Gorzów Przystań”. Prezydent Jacek Wójcicki zapowiedział jednocześnie, że nie będzie nowej marki. Magistrat opracowuje strategię rozwoju miasta do 2030 roku i to ma być podstawowy wyznacznik, w którym kierunku będzie zmierzał samorząd. Marka „Gorzów Przystań” obowiązywała 10 lat.

Gorzów przestaje być przystanią. Na wniosek prezydenta radni zgodzili się odrzucić markę „Gorzów Przystań”. Obowiązywała ona od 2010 roku. Od kilku lat marka była realizowana w niewielkim stopniu. Na ostatniej sesji (25.11) formalnie zakończono jej wdrażanie. W obronie „Gorzów Przystań” stanęła tylko radna Marta Bejnar-Bejnarowicz:

Przy strategii „Gorzów Przystań” badania zostały zrobione naprawdę dobrze i wyszło nam, że pewien kierunek mamy realizować jako miasto. Nie jako prezydent, radni, ale jako miasto. Uważam że powinniśmy to uszanować jako dojrzały samorząd – przekonywała.

„Przystani” nie zastąpi inna marka. Miasto opracowuje teraz strategię rozwoju do 2030 roku i to ma być podstawowy dokument.

Marką miasta są jego mieszkańcy. Barwami jest jego flaga, herb. To są elementy niezmienne i my je od dłuższego czasu eksponujemy. A tu po prostu wygaszamy uchwałę, która nie była realizowana, bo w wielu aspektach straciła na ważności - mówi Jacek Wójcicki prezydent Gorzowa.

Gorzów: marka

i

Autor: SG Przygotowanie strategii marki "Gorzów Przystań" kosztowało 300 tys. zł.

Opracowanie strategii marki „Gorzów przystań” kosztowało 300 tys. zł. W 2016 roku prezydent Jacek Wójcicki proponował zmianę marki na „Gorzów - w sam raz”. Nie zgodzili się na to radni. Za niewdrożoną markę miasto musiało zapłacić 150 tys. zł.

QUIZ: Czy znasz tabliczkę mnożenia? Sprawdź!

Pytanie 1 z 15
2x6 to: