W 2020 roku została uchylona marka Gorzów Przystań stąd prace nad nową strategią promocji miasta. Podobnie jak przed rokiem, Gorzów będzie promowany poza granicami miasta a także poza granicami państwa. Urzędnicy planują odwiedziny w miastach partnerskich m.in. w Frankfurcie nad Odrą.
-Projektem, którego niemiecka nazwa brzmi "Gorzów, wie bist du?", będziemy próbowali zachęcić, zaprosić mieszkańców Frankfurtu i okolic do Gorzowa i przekonać ich jak fajnie można spędzić u nas czas przede wszystkich w kontekście weekendu i weekendowej turystyki-mówi Marta Liberkowska, z Wydziału Promocji i Informacji UM.
Oba miasta chcą wspólnie opracować polsko-niemiecki spacerownik o walorach regionów i turystyce weekendowej. Urzędnicy planują także kolejne akcje dla mieszkańców.
-Przygotowujemy propozycje dla mieszkańców takie stałe w kalendarzu na weekend właśnie. Na przykład wycieczki tematyczne czy tez treningi ze sportowcami. Dobrze gdyby nasi mieszkańcy oprócz cieszenia się z sukcesów gorzowskich sportowców nasi mieszkańcy mieli szanse spróbować swoich sił w danej dyscyplinie- dodaje Liberkowska.
Pierwsze promocyjne działania zaplanowano już w lutym. Wówczas kontynuowana będzie akcja Zakochany Gorzów. O szczegółach będziemy jeszcze informować.