Szczegóły wkrótce pojawią się na profilu facebookowym miejskiej firmy, wiadomo, że mają być jak do tej pory konkursy, gry i zabawy. Teraz jest już znane podsumowanie inicjatyw ubiegłorocznych, o którym mówi prezes spółki, Łukasz Marcinkiewicz:
W zeszłym roku, też dosyć trudnym, bo przecież pandemicznym mieliśmy aż 46 różnych akcji społeczno-edukacyjnych. Oczywiście wątkiem tym podstawowym była ekologia, ale działaliśmy na bardzo wielu różnych przestrzeniach.
Polecany artykuł:
Po dwuletniej przerwie pandemicznej do kalendarza miejskich wydarzeń wróciła w kwietniu akcja Wymień Odpady na Kulturalne Wypady. Za przyniesione śmieci można było otrzymać bilety na chociażby wydarzenia kulturalne.
Wydarzenie można nazwać sukcesem, gorzowianie przynieśli ponad 7 ton sprzętu elektronicznego, 2,5 makulatury, pół plastikowych butelek i 150 kg aluminiowych puszek.