Alfa

i

Autor: AKPA

FILM

Będzie powrót kultowego serialu?! Reżyser potwierdza! Fani będą zadowoleni

2023-07-27 13:50

ALF, to nieznośny istoty pozaziemskiej, którego imię jest akronimem, a teraz powraca na Ziemię. Kultowy sitcom z lat 80., „ALF”, zadebiutuje na platformach streamingowych, a główny bohater zostanie przedstawiony jako sprzedawca. Ożyje na nowo w serii bloków reklamowych, które pojawią się na kanale Maximum Effort prowadzonym przez Ryana Reynoldsa.

Jak czytamy na portalu wirtualnemedia.pl, Kanał Maximum Effort Reynoldsa jest dostępny na platformach streamingowych, takich jak Fubo, Freevee i Tubi. Firma Maximum Efforts zakupiła prawa do kultowego sitcomu z lat 80., który opowiada o przygodach rodziny Tanner, przyjmującej pod swój dach kosmitę o futrzastym wyglądzie i wielkiej miłości do (jedzenia) kotów. Maximum Effort będzie teraz nadawać odcinki tego serialu, wzbogacając je o nowe segmenty sponsorowane, które otrzymają nazwę "Maximum Moments". Firma Maximum Effort współpracuje w tym przedsięwzięciu z twórcą serialu, Paulem Fusco, oraz Shout! Studio, specjalizującym się w tworzeniu reklam.

Podczas premiery "ALFA" w programie Maximum Effort 29 lipca br., bloki reklamowe będą promować różne usługi, w tym te oferowane przez Mint Mobile - firmę, której właścicielem był Reynolds przed sprzedażą jej T-Mobile. Dodatkowo, ALF będzie zaangażowany w promocję dzwonków do drzwi firmy Ring, oferty HMS oraz platformy streamingowej Fubo.

Wydarzenie zostanie uświetnione maratonem "ALFA", który zostanie nazwany "Caturday" na cześć zwyczajów ALFA związanych z jedzeniem kotów, które na planecie Melmac były jego głównym posiłkiem. Wszystkie te elementy razem tworzą unikalne i zabawne doświadczenie dla widzów, łącząc kultowy sitcom z ciekawymi sponsorowanymi wstawkami, które przedstawią różnorodne usługi i produkty - pisze portal wirtualnemedia.pl.

Ryan Reynolds, aktor i producent związany z firmą Maximum Effort, wyraził entuzjazm wobec tego nowego przedsięwzięcia, mówiąc: "W Maximum Effort uwielbiamy podejmować ryzyko i zacierać granice między serialami a reklamą, ponieważ wierzymy, że oba te elementy mogą być równie zabawne." Dodatkowo, dodał, że jednym z powodów, dla których firma udzieliła licencji na ten program, było jego osobiste zaangażowanie i irracjonalna miłość do postaci ALFA. Ale nie tylko to skłoniło ich do podjęcia tego kroku – Reynolds podkreślił, że współpraca z twórcą serialu, Paulem Fusco, oraz Shout! Studios oraz ich odważnymi partnerami marki była również ważnym czynnikiem, który cieszy ich z przywrócenia ALFA do życia.

To połączenie współpracy z twórcami, oryginalnymi pomysłami i kreatywnymi sponsorowanymi wstawkami sprawia, że cały projekt staje się interesujący i pełen potencjału na zdobycie nowej widowni i zainteresowania fanów kultowego serialu z lat 80., jakim jest "ALF".

Połączenie reklamy i serialu w tak płynny sposób jest z pewnością nowatorskim rozwiązaniem. Zamiana blisko 40-letniego serialu na reklamę takich produktów, jak wideodomofony i telefony komórkowe, nie jest wyborem oczywistym. Ale może właśnie do tego zmierza The Maximum Effort Channel. Kanał wystartował w czerwcu. Zawiera treści stworzone przez samego Reynoldsa, w tym serię, w której czyta widzom bajki na dobranoc.

Jak nakręcono BARBIE? Kulisy i ciekawostki z filmu | To Się Kręci #20
Sonda
Lubisz oglądać seriale tego typu?