Jak czytamy na portalu wirtualnemedia.pl, Kanał Maximum Effort Reynoldsa jest dostępny na platformach streamingowych, takich jak Fubo, Freevee i Tubi. Firma Maximum Efforts zakupiła prawa do kultowego sitcomu z lat 80., który opowiada o przygodach rodziny Tanner, przyjmującej pod swój dach kosmitę o futrzastym wyglądzie i wielkiej miłości do (jedzenia) kotów. Maximum Effort będzie teraz nadawać odcinki tego serialu, wzbogacając je o nowe segmenty sponsorowane, które otrzymają nazwę "Maximum Moments". Firma Maximum Effort współpracuje w tym przedsięwzięciu z twórcą serialu, Paulem Fusco, oraz Shout! Studio, specjalizującym się w tworzeniu reklam.
Podczas premiery "ALFA" w programie Maximum Effort 29 lipca br., bloki reklamowe będą promować różne usługi, w tym te oferowane przez Mint Mobile - firmę, której właścicielem był Reynolds przed sprzedażą jej T-Mobile. Dodatkowo, ALF będzie zaangażowany w promocję dzwonków do drzwi firmy Ring, oferty HMS oraz platformy streamingowej Fubo.
Wydarzenie zostanie uświetnione maratonem "ALFA", który zostanie nazwany "Caturday" na cześć zwyczajów ALFA związanych z jedzeniem kotów, które na planecie Melmac były jego głównym posiłkiem. Wszystkie te elementy razem tworzą unikalne i zabawne doświadczenie dla widzów, łącząc kultowy sitcom z ciekawymi sponsorowanymi wstawkami, które przedstawią różnorodne usługi i produkty - pisze portal wirtualnemedia.pl.
Ryan Reynolds, aktor i producent związany z firmą Maximum Effort, wyraził entuzjazm wobec tego nowego przedsięwzięcia, mówiąc: "W Maximum Effort uwielbiamy podejmować ryzyko i zacierać granice między serialami a reklamą, ponieważ wierzymy, że oba te elementy mogą być równie zabawne." Dodatkowo, dodał, że jednym z powodów, dla których firma udzieliła licencji na ten program, było jego osobiste zaangażowanie i irracjonalna miłość do postaci ALFA. Ale nie tylko to skłoniło ich do podjęcia tego kroku – Reynolds podkreślił, że współpraca z twórcą serialu, Paulem Fusco, oraz Shout! Studios oraz ich odważnymi partnerami marki była również ważnym czynnikiem, który cieszy ich z przywrócenia ALFA do życia.
To połączenie współpracy z twórcami, oryginalnymi pomysłami i kreatywnymi sponsorowanymi wstawkami sprawia, że cały projekt staje się interesujący i pełen potencjału na zdobycie nowej widowni i zainteresowania fanów kultowego serialu z lat 80., jakim jest "ALF".
Połączenie reklamy i serialu w tak płynny sposób jest z pewnością nowatorskim rozwiązaniem. Zamiana blisko 40-letniego serialu na reklamę takich produktów, jak wideodomofony i telefony komórkowe, nie jest wyborem oczywistym. Ale może właśnie do tego zmierza The Maximum Effort Channel. Kanał wystartował w czerwcu. Zawiera treści stworzone przez samego Reynoldsa, w tym serię, w której czyta widzom bajki na dobranoc.