Szczegóły budowy mostu kolejowego łączący Polskę z Niemcami
Jak czytamy w serwisie rynek-kolejowy.pl, budowany przez Niemców most kolejowy będzie miał 260 metrów długości i powstanie w miejscu obecnej przeprawy. Jego ponowne otwarcie dla ruchu zaplanowano w grudniu 2022 roku. Budowie będą towarzyszyły szeroko zakrojone prace saperskie, bowiem o Kostrzyn w 1945 roku toczyły się bardzo ciężkie walki.
Polecany artykuł:
– Inwestycja dotycząca przebudowy mostu kolejowego i dojazdu do nowej przeprawy nad Odrą w Kostrzynie jest bardzo ważna dla zapewnienia sprawnych działań lodołamaczy na Odrze oraz zwiększenia możliwości żeglugi – powiedział dla rynek-kolejowy.pl, Krzysztof Woś zastępca prezesa Wód Polskich ds. Ochrony Przed Powodzią i Suszą.
Budowa mostu kolejowego łączący Niemcy z Polską. Kiedy koniec inwestycji?
Na razie nie wiadomo, kiedy budowa zostanie zakończona. Pasażerowie modlą się, aby to było jak najszybciej. Ci, którzy dojeżdżają do pracy do podberlińskich magazynów mają problem, bo muszą się przesiadać i pewien kawałek przejeżdżać specjalnie podstawionym autobusem. Powstanie mostu oszczędzi im czasu i dodatkowych nerwów.