Gorzów: Odwołane podróże czy zwrot karnetu. Konsumentom pomaga rzecznik [AUDIO]
MZ
2020-05-2422:00
Czy ten artykuł był ciekawy? Podziel się nim!
Podczas epidemii miejski rzecznik konsumenta w Gorzowie zajmował się głównie sprawami związanymi ze świadczeniem usług. Np. zwrotem karnetów na siłownie. Sporo gorzowian rezygnowało także z wyjazdów zagranicznych ale nie zawsze organizator chciał taką rezygnacje przyjąć.
i
Autor: peakpx.com/ Creative CommonsGorzowianie rezygnowali z wyjazdów zagranicznych
W tym przypadku prawo nakazuje zwrot zapłaconych pieniędzy. Biura mają jednak na to więcej czasu niż dotychczas.
Jak to wygląda obecnie? WyjasniaTomasz Gierczak, miejski rzecznik konsumentów, posłuchaj:
Pojawiły się też kwestie wykupionych karnetów na siłownie. Część gorzowskich placówek dała możliwość przeniesienia ich ważności na okres kiedy siłownie zostaną otwarte ponownie.
Nie każdy posiadacz karnetu na to się godził. Posłuchaj dlaczego:
Od kilku dni rzecznik konsumentów w Gorzowie przyjmuje petentów w formie stacjonarnej. Wcześniej trzeba się umówić telefonicznie pod numerem 95 73 55 747.