Akcja "Polska dla hoteli 2020" to oszustwo - przestrzega Miejski Rzecznik Konsumentów w Gorzowie. Ktoś do nas dzwoni i mówi, że ma voucher na 3 dni do wykorzystania w hotelu w górach albo nad morzem. Trzeba przyjść na spotkanie i go odebrać. Na miejscu okazuje się, że musimy podpisać jakąś umowę, w zamian dostaniemy prezent. Po kilku dniach dowiadujemy się, że ktoś za nas podpisał umowę kredytową na kilkanaście tysięcy złotych.
- W takim wypadku warto niezwłocznie skontaktować się z fachowcem - mówi Tomasz Gierczak, rzecznik konsumentów w Gorzowie. - Pismo które mamy prawo wysłać powoduje, że wszelkie umowy jakie zawarliśmy ulegają rozwiązaniu. Jeżeli mamy problem, zanim wyślemy takie odstąpienie od umowy, warto nawet zadzwonić, skontaktować się z rzecznikiem konsumentów. Tu w Gorzowie ze mną, z moim biurem.
Polecany artykuł:
Dzięki interwencji rzecznika udało się odwołać w ostatnim czasie kilka takich pokazów w gorzowskich hotelach. W ubiegłym roku przeprowadzono sprawy na łączną kwotę 150 tys. zł. Tomasz Gierczak podkreśla, że do niego trafia ułamek spraw. Szacuje, że rocznie oszuści są w stanie naciągnąć gorzowian na kilka milionów złotych. Biuro rzecznika mieści się przy Łokietka 22.