Nowa odmiana Coca Coli. Mogłeś o niej nie mieć pojęcia. O co chodzi?
Małgorzata Drąg, menadżerka marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie, wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl, że konsekwentny rozwój portfolio produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności jest jednym z najważniejszych punktów strategii firmy i będzie jednym z celów na kolejne lata. Chcą dostosowywać swoją ofertę do potrzeb i oczekiwań konsumentów, aby skutecznie odpowiadać na ich potrzeby.
Wraz z wprowadzeniem Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, marka Coca-Cola zorganizowała kampanię reklamową, która ma zachęcić konsumentów do spróbowania najnowszego wariantu i zastanowienia się nad pytaniem: "Czy nie jest on po prostu najlepszy na świecie? #WeźSpróbuj i sam się przekonaj".
Małgorzata Drąg podkreśla, że wprowadzenie pierwszego produktu Coca-Cola bez kofeiny jest wynikiem strategii 24/7, która zakłada oferowanie konsumentom napojów na każdą porę dnia i na każdą okazję.
Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny jest już dostępna w sklepach na terenie całej Polski od marca w opakowaniach o pojemnościach 330 ml, 500 ml, 850 ml i 1000 ml. Zgodnie z informacjami podanymi na stronie Wirtualnemedia.pl, aktualnie oferta produktów nisko- i bezkalorycznych stanowi 37% portfolio marki Coca-Cola.