Urząd Miasta przypomina o konieczności złożenia wniosku o zmianę licencji w terminie umożliwiającym wydanie przez Organ nowej decyzji administracyjnej, zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2019 r. w sprawie wzorów zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i wzorów licencji na wykonywanie transportu drogowego oraz wypisów z tych dokumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2377).
Dnia 01.01.2023 r. licencje TAXI wydane przed dniem 01.01.2020 r. stracą ważność.
Wnioski o wymianę licencji składać można:
- w Kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Myśliborskiej 34;
- Kancelarii przy ul. Sikorskiego 4 ;
- drogą mailową, wysyłając wniosek z załącznikami na adres mailowy: [email protected] (oryginały dokumentów należy przekazać do wglądu Organowi wydającemu przy odbiorze licencji).
Do wniosku należy załączyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Szczegółowych informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego - ul. Myśliborska 34, pok. 202, p. II., tel. 95 7355-719, e-mail: [email protected].